tirsdag 24. september 2013

For the love of SMEG



Dette retro kjøleskapet fra SMEG er en av de store favorittene innen interiørets verden. Meg inkludert. Dets design er enkelt, stilrent og klassisk, noe som gjør at det aldri vil gå av moten. I  tillegg kommer det i alskens farger. I kombinasjon gjør dette til at det er et kjøleskap som kan passe inn i de fleste kjøkkenstiler. Fra det romantiske kjøkken til det helt minimalistiske kjøkken. Hadde du spurt meg for et års tid siden hvilken farge jeg ville ha valg, er det godt mulig valget ville falt ned på blå eller beige. Siden den gang har stilen dreid noe bort fra den romantiske (som jeg gjerne forbinder med den blå), til farger som er mer i tråd med industriell, rustikk stil. Det vil si fargetoner som svart, beige og sølv.

Det som tar noe av glansen fra dette prakteksemplaret av et kjøleskap er prisen. Mellom 15 og 20 store må du nok regne med å betale for saligheten. Dersom du er ute etter et kjøleskap som har mye høyere kvalitet enn andre og som har mange funksjoner, er nok ikke SMEG det riktige valget. Ikke er det særlig stort heller. I følge diverse erfaringer på internett er merke og design det du først og fremst betaler for med SMEG. Her får du et kjøleskap som vil være et smykke på kjøkkenet. Og dersom dette er hva du ønsker, er det absolutt verdt investeringen. 

Personlig er jeg usikker. 20 000 kroner på et kjøleskap er mye penger. Jeg tror dessuten jeg har en samboer som vil være enda mer usikker. Heldigvis har vi enda en god stund på å bestemme oss (og til å se hvor mye budsjettsprekken blir på...urk....). 

God kveld i heimen :)


1 /  2 /  3 /  4

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte!! Drømme drømme... Elsker det svarte jeg, men så er jeg jo veldig svart om dagen også, hi hi) Ønsker deg en flott høstdag! Her er gradestokken krypet ned på null grader, brrr, spennende å se om barna får på seg strømpebukse frivillig i dag da, like vanskelig hver høst!

    SvarSlett
  2. Veldig veldig fine! Men jeg er nok mer praktisk - det er jo en viktig funksjon at kjøleskap har det man trenger inni - så får man heller pynte med noe annet. Eller vinne i Lotto og kjøpe to kanskje? ;) Så blir det nok plass, hihi

    ha en fin kveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...